سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رخت بر بستن نزدیک است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 3:8 عصر
مدیریت دوران نامزدی / اورجینال
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> مدیریت و موفقیت




سلسله سمینارهای ازدواج موفق
بهترین هدیه برای نامزدها

مدیریت دوران نامزدی
سخنران : استاد آرمان داوری (طراح دوره جامع ازدواج موفق در ایران)

خلاصه مطالب این سمینار :
تعریف نامزدی / اهداف نامزدی / ضرورت شناخت / موضوعات شناخت / آیا روابط قبلی را بگوییم یا خیر / جایگاه سوالات مالی جنسی و سوالات مکانیکی / حداقل میزان مذاکره با همسر آینده مطالعه رفتار / گذشت زمان / روانشناسی رنگ ها ، روز و سال تولد / چهره شناسی در شناخت همسر آینده / تکنیک های دروغ سنجی / سوالات رسمی و فانتزی / سوالاتی که نباید پرسید / چکیده حقوق خانواده / مهریه ، جهیزیه ، محل سکونت ، خرید عروسی شرایط ضمن عقد / آشنایی با چک لیست مراسم عروسی / بایدها و نبایدها در دوران نامزدی / نامزدی و مدیریت تغییر / مدیریت جلسات خواستگاری / مدیریت مراسم عروسی / ضرورت مشاوره قبل از ازدواج و ...


درخانه خرید کنید در خانه تحویل بگیرید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید !

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت پاسخگوی شما خریدار محترم خواهیم بود

***ارسال سریع به سراسر کشور***

این مستند زیبا در 1 عدد دی وی دی گنجانده شده است
شماره مجوز: 155/ 133054
فروشنده: 913
قیمت:7,400 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مدیریت دوران نامزدی / اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 3:7 عصر
آموزش پرورش شترمرغ/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
دسته:آموزش پرورش شترمرغ
آموزش پرورش شترمرغ - تولید شتر مرغ

آیا می دانید پرورش شترمرغ یک شغل پرسود همراه با تسهیلات بانکی عالی است؟

شماره مجوز : 8525-3211

آیا می دانید اجزای مختلف بدن شترمرغ قابل فروش است؟

در این بسته آموزشی کلیه مراحل کار را شرح داده ایم .

از روزگار قدیم گوشت ، پوست ، پر و تخم های این حیوان به منظور تآمین غذا ، لباس ، ابزار و حتی لوازم تزیینی و زیور آلات مورد توجه انسان قرار داشته است.منشآ پیدایش شترمرغ در آفریقاست و این پرنده در اواخر دهه 1800 و اخیرآ در دهه 1900 به اروپا ، خاورمیانه ، آسیا ، استرالیا و آمریکا برده شده است . در اصل محصول قابل توجه شترمرغ پر آن بوده ، اما امروزه چرم با ارزش ترین محصول آن می باشد. (قیمت چرم شتر مرغ در ایران بیش از 10 برابر چرم های معمولی است! )
عاملان صنعت شترمرغ در تمام این کشور ها از زیر گونه های شترمرغ بومی به عنوان گله پایه برای تولید مثل استفاده می کنند. شترمرغ ها در کلیه اقلیم ها قابل زیست و نگهداری اند، از اقلیم های بسیار سرد مانند آلاسکا تا گرم و خشک مانند صحرای افریقا. اما هرچه به سمت اقلیم گرم و خشک پیش برویم کیفیت و کمیت محصولات تولیدی بهتر خواهد شد. تنها اقلیمی که برای پرورش شترمرغ توصیه نمی شود ( علی رغم آنکه در این اقلیم نیز تولید خود را ادامه می دهد) اقلیم گرم و مرطوب ( مناطق شرجی ) است زیرا تأثیر منفی بر تولید آن می گذارد.

در این مجموعه سعی شده اهداف پرورش شتر مرغ به صورت جامع و کامل برای شما عزیزان تشریح گردد. به شرایط مناسب جهت پرورش شتر مرغ و نکات آموزشی مورد نیاز دوستان پرداخته شده است. از آنجا که این حرفه بسیار پر سود بوده و خیلی از دوستان با داشتن شرایط و مکان مناسب به این حرفه در آمدزا مشغول گشته اما بدون داشتن اطلاعات جامع و کافی با مشکلات عدیده ای روبرو گشته اند. لذا شما دوست عزیزی که قصد دارید در این حرفه مشغول به کار شوید لازم است اطلاعات خود را در زمینه تولید و پرورش صنعت شتر مرغ بالا برده تا بتوانید بدون مواجهه با مشکلات احتمالی گام درستی در این زمینه بردارید. این مجموعه حاوی ده ها نکته آموزشی مفید و سودمند دیگر جهت شما عزیزان می باشد.

بخشی از محتویات این بسته اموزشی :

- تاریخچه پرورش

- مزایای پرورش

- اصول پرورش

- آشنایی با مزرعه

- تغذیه

- ساخت پناهگاه وگردشگاه

- تشخیص نر و ماده

- شناخت رفتار

- نکاتی درباره جوجه کشی مصنوعی

- نگاهی به مراحل کشتار شترمرغ و کشتارگاه

- سورتینگ و بسته بندی گوشت

- بازاریابی پـــر

- روغن شترمرغ

- پوکه تخم شترمرغ

- مقالات و کتاب الکترونیکی و …

** به همراه طرح توجیحی اقتصادی با ریز نکات مربوط به هزینها :

- میزان سرمایه لازم
- تجهیزات مورد نیاز
- میزان فضای لازم
- هزینه های محوطه
- پرسنل
- بسته بندی و حمل و نقل
- میزان سود
و …

سوال : آیا برای پرورش شتر مرغ فضای زیادی لازم است؟

جواب : خیر - جوجه شتر مرغ تا چند ماهگی به اندازه یک اردک رشد می کند و با پرورش تا همان سن هم میتوان آنرا به قیمت خوبی به فروش رساند. تعداد زیادی از جوجه شترمرغ را می توان در یک فضای چند متری نگه داشت.

با توجه به اینکه قیمت جوجه چند ماهه شترمرغ از سایر طیور بسیار بالاتر است می توان انتظار سوددهی عالی را داشت.

" اطلاعات لازمه موفقیت است "

همیشه موفق باشید.
فروشنده: شایان
قیمت:6,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش پرورش شترمرغ/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


روش پرورش شتر مرغ,پرورش شتر مرغ pdf,خرید سی دی پرورش شتر مرغ,شرایط پرورش شتر مرغ,دانلود پرورش شتر مرغ,مزرعه پرورش شتر مرغ,وام پرورش شتر مرغ,چگونگی پرورش شتر مرغ,روش پرورش شترمرغ,خرید پستی سی دی پرورش شتر مرغ

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 3:6 عصر
آموزش استفاده از امکانات Tracking موجود در After Effects
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
دسته:آموزش After Effect
عنوان اصلی : Introduction to Tracking in After Effects

در این مجموعه آموزش افترافکت چگونگی استفاده از Tracker موجود در این نرم افزار به منظور دنبال کردن یا Tracking عناصر مورد نظر در ویدیوها را به خوبی خواهیم آموخت .
همانطور که می دانید این تکنیک در پیاده سازی ترکیب ویدیوهای دیگر و یا انیمیشن با یک ویدیو بسیار راهگشا و کاربردی است .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 45 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش After Effects آشنا می شویم :
مقدمه و آشنایی با مباحث این کورس آموزشی
آموزش مبانی استفاده از امکانات Tracking نرم افزار افترافکت ( One Point Tracking )
آموزش متصل نمودن داده های Tracker به لایه ها
آموزش انجام یک Track دو نقطه ای
آموزش انجام یک Tracking چهار نقطه ای
آموزش استفاده از امکان Channel Blur به منظور پاکسازی Track های چهار نقطه ای
آموزش Compositing موارد Track شده تا کنون و استفاده عملی از آن ها به منظور ساخت افکت های زیبا
آموزش چگونگی ویرایش داده های Track
آموزش ساخت Track های بسیار مناسب با استفاده از تکنیک های اصلاح رنگ
آموزش پایدار سازی Footage ها با استفاده از امکانات Tracker

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی
مدت زمان آموزش 45 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین
قیمت:5,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش استفاده از امکانات Tracking موجود در After Effects ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 3:6 عصر
پکیج آسانترین شیوه یادگیری زبان عربی +هدیه اور جینال (نوشت افزار اور جینال )
گروه محصول :آموزش زبان >> عربی
دسته:آموزش زبان عربی
جامع ترین آموزش زبان عربی
به آسانی عربی بیاموزید.
در هر سنی که باشید میتوانید عربی را به راحتی و کامل بیاموزید.
سه سطح آموزشی متفاوت.
ابتدایی متوسط و پیشرفته
هر سه سطح در یک پکیج
شماره مجوز محصول اور جینال :45932678512162093
فروشنده: فرا آموزش
قیمت:11,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پکیج آسانترین شیوه یادگیری زبان عربی +هدیه اور جینال (نوشت افزار اور جینال ) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


کتاب آموزش زبان عربی,آموزش دستور زبان عربی,آموزش زبان عربی,خرید آموزش عربی رزتا استون,دانلود زبان عربی,فروش آموزش زبان عربی,سی دی tell me more arabic,کیف تعلم اللغة العربیة,آموزش عربی رزتا استون,اموزشگاه زبان

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 آبان 1 , ساعت 3:5 عصر
فروش آموزش جامع اچ تی ام ال و سی اس اس / HTML & CSS / اورجینال
گروه محصول :کتاب >> رایانه و اینترنت

خرید پستی آموزش جامع اچ تی ام ال و سی اس اس


آموزش جامع HTML & CSS

زبان برنامه نویسی تحت وب

طراحی سایت های استاتیک

شامل 3 دی وی دی




HTML :

در طول حیات نسبتا کوتاه وب، تکنولوژی های مختلفی به منظور ایجاد صفحات اینترنتی معرفی شده اند. اما در این میان نمی توان از نقش مهم و اساسی HTML به عنوان شالوده و آغازگر وب که در عین سادگی در یادگیری از اهمیت فراوانی در خلق صفحات اینترنتی برخوردار است چشم پوشی کرد. در واقع تسلط بر تمامی مفاهیم و جنبه های این زبان نشانه گذاری برای یک طراح وب بسیار با اهمیت بوده و برای خلق صفحات اینترنتی زیبا و منطبق بر اصول از ملزومات ورود به عرصه طراحی وب است. فراگیری این قواعد شما را با بسیاری از ویژگی های این زبان پرطرفدار و دوست داشتنی آشنا خواهد کرد. زبان اکساچتیامال (XHTML) در واقع همان زبان اچتیامال (HTML) است ، اما به همراه رعایت دقیق تمامی قواعد و دستورات نحوی نزدیکتر به زبان اکسامال (XML) که موجبات افزایش اطمینان از عملکرد صححیح سندها در شرایط پیچیدهتر موجود در اینترنت امروزین را فراهم میسازد. XHTMLها، نوعهای سندها و ماژولها در حال حاضر و در آینده هستند که در واقع زیر مجموعه و گسترش یافته HTML4 است. این نوع اسناد بر پایه XML هستند و برای کار در ترکیب با عامل کاربر مبتنی بر XML طراحی شدهاند.

CSS :

CSS که مخفف Cascading Style Sheets می باشد، یکی از زبانهای برنامه نویسی وب میباشد که امروزه بدلیل راحتی کار با آن و قابلیتهاییی که نسبت به آ‏ء, دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر چه برای کد نویسی صفحات Web از Html استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلاتی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک Html می آید تا ایجاد قالب بندی های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.

با استفاده از CSS می توانیم چندین مولفه قالب بندی را یکباره تعیین و روی هر قسمت دلخواه از صفحه وب اعمال کنیم. برای مثال می توانیم خصوصیات تمامی تگهای h1 موجود در صفحه اعم از اندازه، فونت و رنگ را مشخص کنیم.

امروزه در برنامه نویسی های وب و کدنویسی برای طراحی وب سایت ها از زبان CSS استفاده فراوانی می شود. کاربرد این زبان به منظور ایجاد سادگی در امر کدنویسی، افزایش سرعت کار طراحی، قابلیت استفاده همزمان این کدها در چندین صفحه وب و … می باشد.




اطلاعات تکمیلی محصول

تعــداد فصل :19

تعــداد درس :76

ســاعـت آمـوزش :10

هدیه ویژه همراه : آموزش مقدماتی Dreamweaver CS5

———————————————–

»» ویژگی های اصلی این محصول
شماره مجوز:32122/311
آموزش جامع اچتیامال و سی اس اس – HTML & CSS
محصول دریاسافت
شامل 3 دی وی دی اورجینال
آموزشی کامل برای علاقه مندان به یادگیری





آموزش css, آموزش HTML, آموزش اچ تی ام ال, آموزش طراحی html, آموزش طراحی وب, آموزش طراحی وب سایت, آموزش کامپیوتر, ارسال رایگان, اموزش جامع, اموزش سی اس اس, اموزش طراحی, اموزش طراحی وب, اموزش طراحی وبسایت, اموزش وب نویسی, اموزش وبنویسی, اموزشcss, اورجینال, بسته آموزشی, خرید آموزش, خرید آموزش css, خرید آموزش html, خرید آموزش ارزان, خرید آموزش سی اس اس, خرید آموزش کامل, خرید اینترنتی, خرید اینترنتی آموزش, خرید نرم افزار مهندسی, خرید نقدی, خرید پستی, دریا سافت, دریاسافت, سایت استاتیک, سایت داینامیک, فروشگاه , موزش css, پرداخت آنلاین
فروشنده: ملی ایران 4
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید فروش آموزش جامع اچ تی ام ال و سی اس اس / HTML & CSS / اورجینال  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ