سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند : خدا چگونه حساب مردم را مى‏رسد با بسیار بودن آنان ؟ فرمود : ] چنانکه روزى شان مى‏دهد با فراوان بودنشان . [ پرسیدند : چگونه حسابشان را مى‏رسد و او را نمى‏بینند ؟ فرمود : ] چنانکه روزى‏شان مى‏دهد و او را نمى‏بینند . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 مرداد 30 , ساعت 12:28 صبح
راز حافظه قدرتمند و تمرکز بالا
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
نرم افزار تقویت امواج مغز- ماساژ مغز

--------بهترین دوپینگ مجاز مغزی---------


شما هم می توانید یک شرلوک هولمز باشید!!!

آیا می دانید دلیل جذابیت جهانی آقای شرلوک هولمز چیست؟

تمرکز و دقت فوق العاده بر محیط اطراف و داشتن حافظه فوق العاده قوی

این راز جذابیت جهانی شرلوک هولمز است

با داشتن حافظه قدرتمند و تمرکز بالا همه را مبهوت توانایی خود خواهید کرد!


نظرتان راجع به شخصیتی با مشخصات زیر چیست؟

کسی که فقط با یک بار حضوردر یک مهمانی تک تک افراد را با تمام مشخصات ظاهری و اسم و فامیل به خاطر می سپارد و در هر ملاقات دیگر بدون هیچ مشکلی آنها را به اسم صدا می زند

کسی کهپیچیده ترین موضوعات علمی و فرمول های محض را به سرعت به ذهن می سپارد و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون می آید.

کسی که هر شماره و عددی ( شماره تلفن افراد ـ پلاک اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سریال ها و ....) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت میکند.

کسی که در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر میسپارد! این یعنی یادگیری یک زبان جدید در هر ماه!

کسی کهبدون نیاز به روخوانی از روی کاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی میکند و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آور حافظه خود در یادآوری سریع موضوعات می نماید.

شما هم مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید

ما در این مجموعه روش کسب این تواناییها را به شما آموزش می دهیم

روش جذابیت با استفاده از تواناییهای ذاتی

شامل 4 عدد CD است که برای سهولت استفاده شما و کاهش قیمت در یک عدد DVD ارسال می گردد.

طرز کار این نرم افزار:
در عین سادگی فوق العاده و حیرت آور است. بانکی کامل از امواج مغزی حالات مختلف انسانی از مطالعه و یادگیری سریع گرفته تا تمرکزهای حیرت آور و مدیتیشن و آرامش و قدرت های شگرف ذهنی ، همگی با اندازه گیری دقیق امواج مغزی نمونه های شاهد انسانی در سراسر جهان توسط تیمی مجرب از صدها کارشناس و متخصص جمع آوری و به شکل مناسب نرم افزار تبدیل شده است. حال این شما هستید که حالت مورد نظر خود را از بین صدها حالت پیشنهادی نرم افزار انتخاب می کنید. با انتخاب وضعیت و حالت مطلوب ، شما هدفون را در گوش های خود گذاشته وبرای مدت مشخصی که نرم افزار تعیین می کند امواج تولیدی را به سوی مغز خود گسیل می دارید.

بعد از پایان تمرین به طرز معجزه آسایی تمام متابولیسم بدن شما ویژگی های آن حالت انتخابی را در خود منعکس می سازد و شما مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید. نرم افزار بیوفیدبک محصولی است بی نظیر که می تواند دلهره های ایام نزدیک کنکور را به یکباره در وجود شما محو سازد و ذهن آشفته و به هم ریخته و هراسان شما را چنان نظمی دهد که قدرت شگرف آن همه را حیرت زده سازد.این نرم افزار همراه آموزش کامل ویدئویی فارسی و بانک جامع امواج به طور کامل روی سه عدد سی دی به قیمت بی نظیر نه هزارتومان تقدیم مشتاقان و علاقه مندان به کار گیری فناوری های نوین یادگیری قرن بیست و یک می شود.

نرم افزار بیوفیدبک مجموعه ای است که کاربرد آن فقط محدود به حوزه یادگیری سریع و تمرکز فوق عادی نمی شود و با آن می توان حالت های روحی و جسمی مختلف از مدیتیشن های عمیق گرفته تا قدرت های جسمی مافوق طبیعی را تجربه کرد. گستره امواج موجود در بانک نرم افزار آنقدر وسیع است که شما را حیرت زده خواهد کرد. بسیاری از آهنگسازان با استفاده از امواج متنوع موجود در این نرم افزار در بخش های مختلف آهنگ هایی که می سازند از امواج مناسب حالت القایی خود استفاده می کنند و جذابیتی جادویی را به موزیک خود می بخشند. کنترل کارکرد و کارآیی مغز با امواج ساطع خود مغز یکی از سالم ترین و موثرترین و در عین حال حیرت انگیز ترین شیوه های تقویت ذهن در کشورهای پیشرفته محسوب می شود.

با این شیوه درحداقل زمان قابل تصور می توان ده ها زبان جدید را یاد گرفت و به هزاران مهارت جسمی و ذهنی تازه مسلط شد. حوزه کاربرد امواج مغزی هر روز در حال گسترش است. به جای خواندن و تکرار کردن فقط کافی است ببینید با آلبوم آموزش ویدئویی تکنیک تقویت حافظه مبتنی بر تجسم ذهنی چند حسگری موفقیت MSMI=Multi Sensory Mental Imagery شما می توانید به خارق العاده ترین حافظه عالم دست پیدا کنید. و همه را مبهوت توان خارق العاده خود نمائید

* هر شماره و عددی ( شماره تلفن افراد ـ پلاک اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سریال ها و ....) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت کنید.

* در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر بسپارید!( هر 40 ثانیه یک لغت آنهم به صورت ماندگار و دائمی ) و این یعنی یادگیری یک زبان جدید در هر ماه!

*به راحتی اسامی و چهره صدها نفر را در یک مجلس به خاطر بسپارید و تک تک آنها را بدون هیچ مشکلی با اسم صدا بزنید!

*بر اساس حافظه قوی خود نام و مکان دقیق خیابان و کوچه های یک شهر بزرگ را در کمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.

*با تکیه بر حافظه خارق العاده خود و با اعتماد به نفس فوق العاده در تمام فعالیت های ذهنی مقام و جایگاه اول را از آن خود سازید.

*پیچیده ترین موضوعات علمی وفرمول های محض را به سرعت به ذهن بسپارید و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون آئید.

*بدون نیاز به ثبت در سررسید به طور دقیق ساعات قرار ملاقات های خود را در ذهن خود مرتب و ذخیره نمائید.

*بدون نیاز به روخوانی از روی کاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی کنید و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آور حافظه خود در یادآری سریع موضوعات نمائید.

*در کمترین زمان ممکن و ساعتی مانده به برگزاری آزمون صدها پاسخ را به طور دقیق در ذهن خود جای دهید

این مجموعه شامل 4 عدد سی دی می باشد که برای سهولت استفاده شما در یک عدد DVD برای شما ارسال می گردد.
فروشنده: ایران فرستنده
قیمت:12,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید راز حافظه قدرتمند و تمرکز بالا ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


نرم افزار تقویت امواج مغز,خرید نرم افزار تقویت امواج مغز,سی دی راز حافظه قدرتمند و تمرکز بالا,خرید سی دی راز حافظه قدرتمند,فروش اینترنتی نرم افزار تقویت امواج مغز,سی دی ماساژ مغز,خرید پستی سی دی ماساژ مغز,سی دی حافظه,فروش اینترنتی نرم افزار,نرم افزار حافظه قوی,تقویت حافظه,سی دی تقویت حافظه

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 مرداد 30 , ساعت 12:27 صبح
گردنبندسیاه قلم قرمز B323
گروه محصول :زیورآلات >> گردنبند
گردنبند تیتانیوم سنتی سیاه قلم قرمز.(مدال وزنجیر)
فروشنده: زیورآلات
قیمت:17,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید گردنبندسیاه قلم قرمز B323 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 مرداد 30 , ساعت 12:26 صبح
عربی درخواب+Rosetta Stone Arabic
گروه محصول :آموزش زبان >> عربی
دسته:عربی
ویژگی های نرم افزار:
←کاملترین تست های صوتی وتصویری جهت آموزش گرامر به صورت یادگیری تلفظ واژگان تست های تصویری
←قابلیت تشخیص کلمات تلفظ شده توسط کاربر
←امکان ضبط صداومقایسه تلفظ
←مثالهایی برای درک بهتر لغات به صورت جمله
←دارای امکاناتی جهت تقویت مهارتهای شنیداری ونوشتاری بصورت آموزش وتست
←شامل تمامی مباحث زیر:نام اشیا،افعال زمانی،شمارش،تاریخ وزمان،مکالمات روزمره،افعال پرسشی،رنگها،اشکال هندسی،جهات،افعال منفی،نسبت های خانوادگی،نوع وجنس اشیا،افعال شمارشی و...
------------
به همراه فایلهای MP3 برای یادگیری بهتر
------------
ویژگی های نرم افزار Rosetta Stone
این برنامه جهت آموختن یک زبان جدید به شما طراحی شده است.به همان روشی که زبان اول یازبان مادری خودراآموخته اید.یعنی بوسیله وابستگی کلمات بااشیا،افعال وعقاید(چه درقالب نوشتاروچهدرقالب گفتار)
این نرم افزارازتصاویربرای معنی بخشیدن به کلمات وعبارات استفاده میکند.
بنابراین ترجمه ای درکارنیست.گرامر،ترکیب عبارات وواژگان نیزازراه مثالهایی اززندگی واقعی وروزمره آموخته می شوند.شمامعنی لغات را باوابسته کردن مستقیم آنهابه معانیشان بیشتردرک می کنید(وابستگی باتصاویر)تااینکهآنهارابالغت دیگری درزبان شخصی خودتان ارتباط دهید.شما نیازی به وابستگی به ترجمه،توضیحات طولانی گرامری ویاتمرین حفظ کردن ندارید.این باعث تشویق پیشرفت مهارتهای زبان ذاتی میشود که شما را به ارتباط با مفهوم مسلط می سازد.
Rosetta Stone ازروشی به نام Dynamic Immersion استفاده میکند.روشی که تجربه زندگی واقعی واعتمادکردن برمشارکت کردن فعال رابه هم تشبیه می نماید.همه دروس به زبان مقصدآموزش داده می شوند.
پرورش سریع توانایی درک زبان گفتارونوشتار،فعالیت ها ووظایف شمارادرگیر فرایند آموزش می کنند.تمرین های مربوط به گفتار و نوشتار به شما در پیشرفت تلفظ وهجی کردن کمک میکنند.سبک های گوناگون به شمااجازه می دهندتاشیوه مکالمات زندگی واقعی رابازسازی کنید.گرامرنیزازطریق استفاده ازالگوهادرسراسربرنامه آموزش داده میشود.
با روزیتااستون شماچیزی بیش از واژگان وترکیب عبارات می آموزید.هنگامیکه از برنامه استفاده می کنید استراتژی های آموزش زبانی را که به شمادرمفاهیم نکات درپیشرفت زبان کمک می کنند راتوسعه خواهیدداد.بجای ترجمه وحفظ کردن،شمایادمیگیریدکه چگونه به مهارت های شخصی شناخت الگو،همبستگی دوچیز،استنباط ومقایسه وابستگی پیداکنیدبطوریکه می خواهید در یک مکالمه واقعی شرکت کنید.
اینهاهمان تکنیک هایی هستندکه شماقبلا"برای درک معانی کلمات ناآشنا،تشخیص کلمات بنیادی وپی بردن به معنی استفاده می کردید،حتی اگرنظر گرامری آشنانبودید
------------
ویژگی های عربی درخواب:
براساس تکنولوژی مدرن تولید وبازسازی امواج مغزی توسط نرم افزار وامکان مدولاسیون(تلفیق دوموج صدای درسها با امواج فرکانس پایین مغزی)این امکان فراهم شده است که درسهای آموزش زبان عربی،مکالمات اساسی وحرفه ای زبان عربی بصورت قابل جذب توسط مغز درآید.این امواج بدلیل پایین بودن فرکانس تنهاتوسط هدست قابل شنیدن است وبهمین خاطر استفاده از این مجموعه با هدست های کیفیت عالی بهترین پاسخ را میدهد.
ازسوی دیگربطورهمزمان بدلیل قابلیت تبدیل مستقیم تجسمات شنیداری به صحنه های دیداری مغزانسان،تصاویروصحنه هایی توسط مغزکاربر(متناظربا اصواتی که درون سرش پخش میشود)درذهن اوظاهرمیگرددکه کاربر حتی باچشمان بسته نیزقادربه جهت یابی وره گیری گویندگان متحرک درتئاتربزرگ ذهنی خود میشود.باتکنولوژی چندبعدسازی اصوات چند بعدی مجازی یا(Binaural Sound)امواج بصورت متحرک بین فضای دوگوش جابجامیشوند که در حالت خواب یااستراحت،زبان آموزراازفضای عادی جدامیسازندومانع ازانحراف تمرکز اومیگردد.در نتیجه تمام توجه زبان آموزمتوجه دیالوگها واصواتی میشود که سواربرامواج مغزی مستقیما"به ذهن اوارسال میگردد.
درسهای این مجموعه همگی باکمک تکنولوژی های یادشده تهیه شده اندوتنهاکافیستدرحالت استراحت ووضعیت های نیمه بیداری هدست مخصوص رادرگوش قرار دادهودرسهارابه صورت پی درپی ودرمراحل بعدی بصورت انتخابی گوش دهید.هیچ تلاشی برای حفظ کردن ویاگوش دادن دقیق به درسهاانجام ندهید وفقط استراحت کنید.درنظرداشته باشیدکه امواج مغزی شمابستگی مستقیم باحالت روحی شما داردووقتی خودرادر وضعیت آرامش واستراحت قرارمیدهید درواقع این امکان رابه اصوات شنیده شده ازگوش میدهیدتاباکنترل امواج مغزی حالت متناظر آنرادرشما ایجادکند.بکمک این مجموعه یادگیری به صورت خودکاررخ میدهدوشمابعدازچندهفته تمرین به صورت ناخودآگاه توانایی درک سریع وفوری تمامی گفتگوهای صوتی راپیدا میکنیدوبااعتمادبه نفس واقتدار میتوانیددرهرمکالمه زبان عربی شرکت کنیدومطمئن باشیدکه مغزشمابدون هیچ مقاومتی فورا"معناومفهوم هرجمله رامقابل چشمان شماظاهر میسازد.براساس آخرین تحقیقات دانشگاه آکسفورددرمورد یادگیری زبانهای غیرمادری کمک گرفتن اززبان مادری برای یادگیری زبان دوم نه تنهاکمک خاصی به پیشرفت وبالا رفتن مهارتهای مورد نیازنمی کند،بلکه سرعت یادگیری رابه طرزچشمگیری کاهش میدهد.لذابرای تمرین وتداوم یادگیری پس ازاستفاده ازنرم افزار فایلهای صوتی مرتبط باهردرس راکه بصورت MP3 در بسته نرم افزاری موجوداست میتوانید هنگام خواب یااستراحت گوش فرادهید.
فروشنده: فرزان بانک
قیمت:8,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید عربی درخواب+Rosetta Stone Arabic ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی نصرت,تعلیم اللغة العربیة,سی دی آموزش زبان عربی,آموزش زبان عربی pdf,خرید پستی آموزش زبان عربی,زبان عربی آموزش,اموزش زبان عربی مکالمه,کتاب آموزش زبان عربی,آموزش زبان

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 مرداد 30 , ساعت 12:26 صبح
پکیج کامل آموزش مجسمه سازی/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> هنری
پکیج کامل آموزش مجسمه سازی

میزان موفقیت هر اثری غالب اوقات بستگی به کیفیت ژست ها وحا لات چهره دارد.حتی پرتوه هایی که از نظر تکنیکی در حد کمال هستند اگر فاقد حالت باشند ضعیف قلمداد خواهند شد .هدف این برنامه نشان داذن حالات مختلف اجزا صورت است. علاوه بر آن فیلیپ فارو تمریناتی را که برای پرورش مهارت های مجسمه سازی مفید هستند نشان می دهد که ازجمله ی این مهارت ها، نحوه ی تشخیص حجم های صورت در سنین . نژاد ها وجنسیت های مختلف است.هنگامی که مجسمه ساز بامشخص کردن حرکات دست وشانه تا جزثی ترین تغییرات ماهیچه های صورت سعی می کند ژست های حرکتی را خلق نماید، حالات چهره می تواند به او کمک کرده وبین اثر وبیننده ارتباط برقرار نماید.فیلیپ فارو در این سه مجسمه ی برنجی حالات مختلف راکه در ضمن عنوان هر اثر نیز هست را به نمایش می گذارد
فیلیپ فورو در طی زندگی حرفه ای خویش تحقیقات زیادی در خصوص تفاوتهای نژ!دی، مکانیسم حالات مختلف چهره و فرآپند پیری به عمل آورده است او در این برنامه ضمن نمایش چگونگی ساختن مجسمه صورت مردان به مقایسه ساختار صورت در نژادهای مختلف ،معرفی مشخصه هآی خاص چهره مردان و نشان دادن تاثیرات پیری بر چهره پرداخته است.با گذشت زمان هنر فورو راه تکامل بیموده و او که در ابتدا هدفش ساخت مجسمه هایی کاملآ شبیه به مدل اصلی بود، استفاده از ساختار استخو!نی با بارزترین مشخصه های مدل های خویش را نقطه شروعی برای خلق شکل خاصی از هنر مجسمه سازی قرار داد.در آ ثار اخیر فوروه شباهت چندان مد نظر نیست و آنچه اهمیت دارد خلق چهره هایی است که بتوانند احساسات و هیجانات را کاملآ به بیننده منتقل سازند
مجسمه سازی با خمیر از کهن ترین اشکال هنر است.مجسمه های کوچک و ظریف مذهبی و اسباب بازی های کودکان از قدیمی ترین جلوه های این هنر هستند.امروزه هم وضعیت چندان تغییری نکرده و کاربرد این هنر در زمینه هایی مشابه است.فیلیپ فارو مهارت خود در هنر مجسمه سازی را با کوشش وتمر ین برای خلق مجسمه های کوچک وظریف، یرتره ء اشیاء برنزی ومجسمه های یاد بود به دست آورده است.فارو درسنین بسیار پایین در فرانسه با کنده کاری بر روی چوب یاد گیری این هنر را آغازکرد.او همیشه عاشق کار کردن با خمیر بود ه سرانجام با آمدن به ایالات متحده توانست در هنر ه جسمه سازی و تدریس در آن به صورت حرفه ای به توفیقا تی نائل آید.او شاگردان فراوانی داشته است و با مشاهده ی کار آنها مونق شده است به خطا هایی که معمولآ هنرجویان تازه کار مرتکب می شوند پی برد.هدف این یرنإمه ارائه روشی گام به گام در هنر مجسمه سازی است.روشی که به آسانی بتوان آن را دنبال نمود. فارو با خمیر گلی آب حلآ ل کار می کند که قدیمی ترین ماده در مجسمه سازی است
شماره مجوز65-32354
فروشنده: باران شاپ
قیمت:8,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پکیج کامل آموزش مجسمه سازی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 مرداد 30 , ساعت 12:25 صبح
چای صنعتی
گروه محصول :خدمات >> اشتغال
فهرست
مقدمه .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.................... 6
1? معرفی محصول .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

....................................... 7
7

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

... . ( 1? نام و کد محصول ( آیسیک 3 ?1
2? شماره تعرفه گمرکی

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.................... 7 ?1
3? شرایط واردات محصول

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

................ 7 ?1
4? بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول .

..........................................

..........................................

..........................................

................. 8 ?1
5? بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول

..........................................

..........................................

......... 8 ?1
1? مروری بر قیمت های داخلی محصولات .

..........................................

..........................................

..........................................

................ 8 ?5?1
2 ? مروری بر قیمت های جهانی محصولات

..........................................

..........................................

..........................................

............... 9 ?5?1
6? معرفی موارد مصرف و کاربرد محصول .

..........................................

..........................................

..........................................

............................. 10 ?1
7? بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول

..........................................

..........................................

............. 10 ?1
8? بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

..........................................

..........................................

..........................................

............ 10 ?1
9? کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول

..........................................

..........................................

..........................................

. 10 ?1
10 ? معرفی شرایط صادرات

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

........... 11 ?1
2? وضعیت عرضه و تقاضا

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

........................ 12
1? بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید طی 5 سال گذشته

..........................................

..........................................

................................. 12 ?2
1? بررسی ظرفیتهای بهره برداری .

..........................................

..........................................

..........................................

............................. 12 ?1?2
2? بررسی روند ظرفیت نصب شده واحدهای فعال در کشور

..........................................

..........................................

.......................... 13 ?1?2
3? بررسی روند تولید واقعی واحدهای فعال در کشور

..........................................

..........................................

...................................... 13

?1?2
4? بررسی سطح تکنولوژی تولید در واحدهای فعال

..........................................

..........................................

.........................................

14 ?1?2
5? نگاهی به راندمان تولید ( درصد استفاده از ظرفیت اسمی) در واحدهای تولیدی فعال .

..........................................

............... 16 -1?2
6? نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول .

..........................................

........................... 16 -1?2
2?بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه .

..........................................

..........................................

..........................................

.... 16 ?2
1? پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور .

..........................................

..........................................

..........................................

................ 18 ?2?2
3? بررسی روند واردات محصول طی 5 سال گذشته

..........................................

..........................................

..........................................

........... 19 ?2
4? جمع بندی عرضه .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

...................... 20 ?2
5? بررسی روند مصرف طی 5 سال گذشته .

..........................................

..........................................

..........................................

......................... 21 ?2
6? بررسی روند صادرات طی 5 سال گذشته

..........................................

..........................................

..........................................

......................... 22 ?2
7? بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات در آینده

..........................................

..........................................

..........................................

........ 22 ?2
1? برآورد میزان تقاضای داخل در آینده

..........................................

..........................................

..........................................

.................. 22 ?7?2
2? جمع بندی و نتیجه گیری مطالعات بازار .

..........................................

..........................................

..........................................

........... 23 ?7?2
3? بررسی اجمالی تکنولوژی و روش تولید محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها

..........................................

................................... 24
1? نگاهی به روشتولید

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

................. 24 ?3
2? مقایسه روشتولید معمول کشورمان با دیگر کشورهای جهان

..........................................

..........................................

.............................. 24 ?3
4? تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در تولید محصول .

..........................................

..........................................

.............................. 25
5? بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد میزان سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز .

..........................................

...................... 26
1? زمین

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.. 27 ?5
2? محوطه سازی

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

............................. 27 ?5
3? عملیات ساختمانی .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.................... 28 ?5
4? ماشین آلات تولیدی .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

................. 28 ?5
5? تجهیزات اصلی (آزمایشگاه، کارگاه)

..........................................

..........................................

..........................................

................................. 28 ?5
6?تاسیسات عمومی .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

........................ 29 ?5
7? وسایل اداری و

خدماتی.......................................

..........................................

..........................................

..........................................

................ 29 ?5
8? ماشین آلات حمل و نقل

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.......... 29 ?5
9? هزینه های قبل از بهره برداری

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

30 ?5
10 ? هزینه های پیشبینی نشده

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

. 30 ?5
11 ? برآورد حداقل ظرفیت اسمی اقتصادی

طرح........................................

..........................................

..........................................

................... 30 ?5
1? لحاظ کردن نقطه سربه سر تولید

..........................................

..........................................

..........................................

.................... 30 ?11?5
2? لحاظ کردن حداقل سود مورد انتظار .

..........................................

..........................................

..........................................

............... 31 ?11?5
6? برآورد مواد اولیه عمده مورد نیاز سالیانه و محل تامین آن .

..........................................

..........................................

..........................................

.. 34
1? معرفی قطعات و مواد اولیه اصلی و میزان مصرف آن ها

..........................................

..........................................

..........................................

. 34 ?6
2? معرفی منابع تأمین مواد اولیه

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.. 34 ?6
3? بررسی تحولات اساسی در روند تأمین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و آینده

..........................................

..........................................

.. 34 ?6
7? پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح

..........................................

..........................................

..........................................

................................ 35
8? وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال .

..........................................

..........................................

..........................................

.......................... 36
9? بررسی تأسیسات و امکانات زیربنایی مورد نیاز طرح .

..........................................

..........................................

..........................................

............. 37
1? برآورد برق مورد نیاز و چگونگی تأمین آن .

..........................................

..........................................

..........................................

...................... 37 ?9
2? برآورد آب مورد نیاز و چگونگی تأمین آن .

..........................................

..........................................

..........................................

....................... 37 ?9
3? برآورد سوخت مصرفی مورد نیاز و چگونگی تأمین آن

..........................................

..........................................

..........................................

.. 38 ?9
4? برآورد هوای فشرده مورد نیاز و چگونگی تأمین آن

..........................................

..........................................

..........................................

....... 38 ?9
5? برآورد تاسیسات گرمایشی و سرمایشی .

..........................................

..........................................

..........................................

........................... 38 ?9
6? سایر تجهیزات مورد نیاز .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

........... 39 ?9
7? برآورد امکانات زیربنایی مورد نیاز

..........................................

..........................................

..........................................

..................................... 39 ?9
10 ? وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی

..........................................

..........................................

..........................................

............................. 40
1? حمایت های تعرفه گمرکی و مقایسه آن با تعرفه های جهانی .

..........................................

..........................................

........................... 40 ?10
2? حمایت های مالی .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

................... 40 ?10
11 ? تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید .

..........................................

..................................... 41
1? بررسی بازار .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.............................. 41 ?11
2? عرضه و تقاضا .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.......................... 41 ?11
3? هزینه های سرمایه گذاری .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.... 41 ?11
4? ظرفیت اقتصادی

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

..................... 41 ?11
5? اشتغال

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

...................................... 41

?11
6? تولید جهت مصرف داخلی/ تولید جهت صادرات

..........................................

..........................................

..........................................

......... 42 ?11
7? پیشنهاد محل اجرای طرح

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.... 42 ?11
12 ? منابع و ماخذ

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

...................................... 43
فروشنده: عصر شاپ
قیمت:15,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید چای صنعتی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ